Workout minsann .

Hah , jag fick ett litet ryck nu i morse .
Fick för mig att jag skulle ut och springa en runda .
Jävlar i . Dessutom så regnar det lite smått ute .
Men eftersom jag har noll kondition så blev det mest powerwalk .
Eller vad nu de där träningsexperterna kallar det .
Dock var det väldigt skönt .
Gäller bara att verkligen ta sig i kragen och göra det varje dag .
Men , det kommer då aldrig bli av .
Fast man kan ju hoppas att det kommer nån liten fe och trollar bort sisådär 15kg över en natt .

Dessutom har jag varit vaken sen 7 idag .
Fruktansvärt onödigt .
Kommer säkert vara skittrött vid 21 , och då är jag på jobbet .
Jobbar kväll antagligen hela denna veckan .
Ska bli skönt faktiskt .
Och jag lär inte träffa nån förrän på fredag , kanske lördag .
Förutom de på jobbet såklart .

Nej , duschen nu . Sen får det bli lite frukost .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0