God morgon lördag .

Jaha , klockan är typ halv 9 när jag börjar skriva detta .

Jag har varit uppe minst en halvtimme . Så himla onödigt !

Är ju inte direkt fint väder idag heller , grått och regnigt .

Så , vad göra idag ?

Är lite sugen på att svetsa , blev aldrig av igår som nästan var planerat .

Men en shoppingtur i typ Malmö hade inte varit fel .

Dock finnes inte pengar till det atm . *suck*

 

Snart är mitt lilla lov slut dessutom .

Blir nog att jag sticker hem till Ronneby på måndag .

Med bilen , har så sjuuuukt mycket packning !

Mamma rensade ut en massa saker i lägenheten nu , och jag fick ärva en del .

Himla praktiskt ändå . Och så ska jag sno tillbaks min taklampa med .

Är så mörkt och dystert i min lägenhet om kvällarna ... 
Jag längtar faktiskt efter att få måla lite . 
Känns som att man verkligen har fått lite fart i målarfingrarna .

Och så stundar det en utställning i december med .

Hade varit bra om man hade massa verk att ställa ut .

Jag har typ nada , så det kommer bli en massa övertid ett par veckor framöver .

Men det är naaaajs !

 

Måste försöka träffa min käre granne också . ( Hej Mike ! :D )

Känns som att han kan lära mig en del om måleri och såntdär .

 

Nej , nu ska jag försöka få liv i Mathias så jag kan få lite sällskap denna tidiga lördagsmorgon .


Kommentarer
Mike

Hääääj!

Ja vi får ta och träffas snart, jag måste gräva mig ur ett berg av skoluppgifter först bara.



jag lyckades inte vakna förrän runt 12. skickade in en skoluppgift igår vid halv 3 tiden =__=

nu har jag två till att göra klart, sen börjar nästa kurs. good times!



2010-11-06 @ 13:15:17



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0