Jag red på en isbjörn till skolan .

Eller nej . Men det hade varit rätt coolt egentligen .
Nån som vet var man kan köpa isbjörnar ?

Höll på att frysa fast idag på fotolektionen .
Vi skulle ut (!) och fota vid några åar eller floder eller vad det nu var .
Kallt satan !
Och mina bästa vinterskor är inte så lämpade för utomhusbruk när det är snö .
Trots dubbla vantar så frös jag något jävulskt om händerna .
Dessutom är det rätt värdelöst att försöka ställa in kameran när fingrarna är tjocka som salamis .
Så bilderna lär vara skit ! Men det kunde jag inte bry mig mindre om .
Funderar ändå på att lägga ner den kursen ...

Nåväl , pengar in idag . Thank god !
Nu har jag verkligen fått känna på hur det är att leva som fattig student .
Hade 74 kr kvar , vilket ifs är 50 mer än jag trodde . Men ändå !
Så nu är räkningarna betalda , alla förutom mobilen som kommer om nån vecka .
Blir en tur till Maxi sen för att fylla på kylskåpet lite .
Eller kanske Lidl , för att spara nån tjuga eller så .

Just det , kanske skulle lägga in de nytvättade kläderna i skåpet med ... Tråk !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0