Malmö och Biljard .

Heldag med Nadja igår , mycket trevligt !
Först shopping i Malmö , på Entré .
Gick därifrån typ 1300 kr fattigare .
Lyckades äntligen hitta en skinnjacka . Loooovely !
Sen blev det lite annat smått och gott till lägenheten också .
Typ ... grytlappar ! Det måste man faktisk ha .

Vi åkte hem , gick till varsitt hem och påbörjade förberedelserna för kvällen .
Det skulle nämligen bli en tur till Biljard .
Och som vanligt hade jag enorma klädproblem .
Tror jag bytte tröjor säkert 10 ggr . Men det blev rätt decent tillslut .
I väntan på Nadja började jag pimpla lite billigt rosévin i min ensamhet .
När hon väl dök upp började vi ( jag ) shakea asset till blattemusik .
Vid 23 drog vi till Biljard . Träffade ett par kändisar och shotade litegrann .
Först två , sen två till . Sen tre till . Jag kände inte av dem alls .
Men spela roll , Baja Päron är nog något av det godaste man kan dricka !
Var ett jävla ringande på min mobil ett tag .
Pratade med både Daniel den snygge och Jack .
Har fan inte pratat med Jack på över ett år . Det var trevlans !
Och så var ju Nadjas ragg där också . Trevlig kille .
De var ju bläckfiskar på varandra resten av kvällen , gulligt men mindre kul för lilla ensamma mig .
Fan , de försökte fixa ihop mig med nån annan blatte , som inte ens pratade svenska .
Jag menar OMG ! Aldrig i livet .
Men i det stora hela hade jag en riktigt trevlig kväll .
Stack hem vid 1 . Lagom tills jag kom innanför dörren började shottarna slå till .
Min säng snurrade rätt kraftigt ...
Men faaan vad skönt det var att sova .

Tack för en bra dag gumman <3


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0