Flextid ?

Jag hade precis en diskussion med mig själv .
Den var inte speciellt långvarig , det är alltid bra när jag har samma åsikt .
Hur som helst kom jag fram till att ta tåget en timme senare till skolan .
Vilket innebär att jag kommer typ 25 min för sent .
Och fan vad skönt det är att kunna göra så ! Iaf någon gång då och då .
Vi på konst ska hålla i en Cafékväll idag .
Så lär vara på skolan till 20-21 tiden skulle jag tippa på .
Liiite drygt , men förhoppningsvis blir det trevligt .
Är inte riktigt kry dock , fryser som fan ! Blir hemmakurer som gäller framöver .
Vill ju inte behöva ställa in helgens festligheter .

Gjorde en liten intressant upptäckt nyss .
En av mina kusiner , som jag träffar snudd på aldrig , bor i Karlskrona .
Det är ju nästan lite pinsamt .
Bo så nära sin släkt och inte ens veta om det . Hrm .

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0