Seg segare segast .

Jag har nog råkat komma åt min slow motion-knapp nu i natt .
För allt går fruktansvärt långsamt idag .
Komma upp ur sängen , bestämma outfit och klä på sig .
Gå till och från tåget . Det var nog segast ever !
Jag har ont överallt och min hjärna har gått ner i viloläge .
Guuud vad jag gnäller !
Har dessutom dubbelpass i tvättstugan ikväll , 16-22 .
Tur det egentligen , så slipper jag stressa och verkligen tajma alla maskiner .

Dagens mest positiva so far är väl dock att pengarna rullar in idag .
Och att mitt fågelbad faktiskt börjar se ganska vettigt ut .
Och att det är sovmorgon till 10.40 imorgon !


Kommentarer
Mike

Bli inte sjuk nu bara, för då känner jag mig skyldig ;_;

2011-01-25 @ 13:08:39



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0