Utmaning

Jag har blivit utmanad av : Kusin Jasse

Regler : Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg!
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om Bea :
- Jag är tvilling (stjärntecknet)
- Halvdansk
- Älskar hårdrock !
- Tycker Johnny Depp är nått av det snyggaste å hetaste på denna jord!
- I rätt sällskap kan jag bli en riktig lunatic !
- Tycker om kreativa sysselsättningar .
- Jag har en "mail-kompis" i Kiruna , sedan många år tillbaka :)


Jag tänker utmana :
Den som vill . ( Screw the rules ! )

 Bilderna jag lovade ..

Erica och jag på Halloweenfesten i Nymö !
Här har ni Erica och mig på Halloweenfesten igår . Snyggt va ?
Helkroppsbild finns tyvärr inte , mest för att jag inte pallade .


Kort kort kort ! Klippte säkert 8 cm minst !
Och här har ni mig med min nya korta frisyr ..
Kommer nog inte ha det lockigt så mkt dock , mkt snyggare när det är platt :)

 Full kas ... :P

Oooooh halkan idag , FÖR JÄVLA KUL säger jag bara !!
Fick värsta sladden i första testet , som att åka karusell för fasen ..
Himla tur att det inte är nån som hör en där inne i bilen , tihi ..
Kändes lite mystiskt att köra själv med men det är väl bara till att vänja sig .
Körde över en unge typ 3 ggr , körde in i en lastbil 2 ggr och lika många ggr en älg ..
Och omkörning av trakor ska vi ju inte tala om . Men herregud , JAG VILL GÖRA DET IGEN !!!  :D :D

Sen klarade jag även alla testen på körskolan idag , fett skönt !
Nu blir det en massa plugg och förhoppningsvis uppskrivning och -körning snart .

Oh juste , får ju inte glömma ...
GRATTIS FREJA TILL KÖRKORTET !!!!!

 Nu är det klippt ...

Jag är numera korthårig !
Okej inte jättekort hårig men ändå . Klippte säker 8 cm minst .
Vet inte vad jag ska göra med håret nu , det är ju för kort för att sätta upp :S
Nån som har lust att komma och vara kreativ ?
Och förresten så ska den röda färgen också bort så inom kort kommer jag vara brunhårig igen !

Halloweenfest ikväll , innan dess blir det styling hos Erica :)
Vi kommer vara såååå snygga !
Håll tummarna , idag ska lösögonfransarna på ! :D

( kommer lägga in bilder på frisyr och fest senare .  om inte här så på min bilddagbok  )

 Resultatet

Bowlingen slutade med att pappa vann med 235 poäng ,
jag kom tvåa med 219 poäng och Claudi sist med 190 poäng .
En rätt jämn runda ändå , typ de sista 3 omgångarna som det började dras ifrån :)
En riktigt trevlig kväll blev det med världens bästa pappa och pojkvän <3

 Pappa är på besök :)

Mhm ikväll blir det bowling i Hässle med pappa och Claudio .
Snacka om att det var längesen jag bowlade, och jag har aldrig varit bra så hur ska det gå ikväll egentligen ? x)
Håll tummarna ! Sen blir det god mat innan pappa drar vidare till dansbanan i Valje , som jag och Claudio verkligen inte tänker följa med på , heheh :P

Imorgon blir det lugnt å plugg innan måndagens halloweenfest :)

c ya !

 ...

Mhm här sitter jag och fördriver tiden i väntan på skolan , fick kompledigt från uf-lektionen idag pga mässan i onsdags . Så har bara svenska från tjugo i 13 . Skönt med lite ordentlig sovmorgon dock :)

Efter skolan blir det att jobba med företaget , kanske dra ut en sväng till Biljard eller nått .
Å sen är det ju lov , så skönt så !

Såhär ser mitt lov ut :

Måndag :
- Klippning , allt slitet ska bort så jag kommer bli väldigt korthårig nu *suck*
- Halloweenfest hos Nadja , ska bli kul men måste dock vara nykter .

Tisdag :
- Köra halka , 10 - 15

Onsdag - Torsdag :
- Okänt , möjligen åka upp till Kinna där Claudios föräldrar bor .

Fredag :
- Ullared ! Antingen med mamma å Kenneth eller så blir det med Claudios föräldrar .

Lördag - Söndag :
- Okänt

Btw så har jag en massa läxor å skit att ta itu med .
Men känns som att jag vill fokusera mest på teorin till körningen nu så skolan får vänta lite helt enkelt .

Peace out !

 Uf !

Företagsmässa på Yllan , booring . Så vi stack hem till Frejis för att jobba lite med vårt företag istället .
Men innan dess gick vi till Videomix å handlade godis , såklart .!
Fick en massa gjort , sjukt bra . Säkert 30 ljusstakar å en massa produktkort.
Nu är vi verkligen på g !

Sitter och pillar lite med hemsidan för tillfället , tänkte även jobba på affärsplanen som ska vara inne den 14e nov :S
Bråttom ! Massa budgetar å sånt skit kvar nu . Men det ska nog gå .


Produktkort !


 So far ...

Helgen var verkligen askalas, å nästa fest hålls i Vetlanda förhoppningsvis !
Langosen var perfa , Freja det gjorde vi bra !
Somnade tydligen rätt hårt vid halv 4-tiden i lördags natt . Sov så hårt att jag inte märkte när resterande folket började spela dansband. Man är nog rätt trött om man inte ens reagerar på det urdåliga musikvalet x)

Igår var jag i skolan i ca 20 minuter , för att ta porträttfoto . Å man blev ju lika ful som vanligt , haha .
Är aldrig nöjd med sånna men men shit the same .
Sen var jag med Claudio på syncentralen, totalt spenderade vi nog närmare 3 timmar på sjukhuset. Så det blev ingen samhälle för min del men jag lipar ju inte för det :P

Å btw så är jag så jävla glad för min alldeles egna datorn ! Fan på tiden ..
Som tur är så har jag en underbarpojkvän som har betalat rätt mkt på den , helt frivilligt <3
Bär snart av till OnOff för att inhandla tangentbord och mus , så kommer säkert bränna 600:- sen ... men men .

Peace out !


 PARTY !

Woh , igår vart det förfest å idag blir det jävla röj.
Fy satan vad kul vi ska ha , folket !

Igår blev jag riktigt förbannad, usch ja ... Men har fått utlopp för känslorna för både pappa och pojken så nu känns det bra igen . Å efter några öl igår så glömdes det mesta bort .

I övrigt har vi idag varit på systemet med "dramaten" och på ica för att inhandla allt som behövs till att laga langos .
MUMS ! Jag vet att ni är avundsjuka , MOHAHAHAH !


Sup å svälj , 3vlig helg !

RSS 2.0