*dansar segerdansen*

SUCCESS !
Plugga konst ett år till , så jävla underbart !
Fick precis beskedet och tar nu en paus i min segerdans .
Är så jävla glad !
Detta innebär ju att jag slipper gå hemma och drälla i fan vet hur länge ..
Men ska absolut försöka hitta ett tim/deltidsjobb som jag kan kombinera med skolan .
Nu jävlar går det bra !


 Stekt .

Åh det är så himla synd om mig nu !
För det är ju absolut inte mitt fel att jag brände mig på stranden i tisdags .
Verkligen inte !
Skämt åsido , jag lider litegrann faktiskt .
Var inte alls kul att vara jag igår , varmt och ömt och jävligt .
Är bättre idag , men gör fortfarande ont emellanåt .
Dumma dumma mig .
Solskyddsfaktor 45 hädanefter !

 Weekend i Göteborg !

Imorgon smäller det !
Jag och Thias sticker till Metaltown !
S.O.A.D , Volbeat , Raubtier , Korn , Ghost , Avenged Sevenfold , Evergrey ...
It's gonna be freakin' awesome !
Planerar att sova i bilen , ska bli intressant .
Grillning står också på schemat , återstår att se om vi lyckas ^^
På hemvägen kör vi troligtvis inom Ullared och spenderar ytterligare lite pengar .
Nu ber jag lite till solguden samtidigt som jag börjar packa .
Inte okej att låta helgen regna bort !

 The swan .





Bilderna är tagna vid Valjebryggan i lördags .

 Arbetslösheten .

Inte för att vara sån men det är faktiskt rätt skönt att vara ledig .
Just nu iaf , kanske inte om någon månad eller så .
Söker jobb helhjärtat på internet , och ohjärtat IRL .
Det är iaf halvvägs rätt !
Hade varit kalasis att börja plugga igen till hösten faktiskt .
Därför hade tim/deltidsjobb suttit perfekt .
Både jobb och kreativt arbete hinns med i veckorna .
Vilken dröm !
Det måste jag ordna ...

 Lillebror tog studenten !

 


 Så var det över ..

Sjukt tradigt att detta läsåret är slut nu .
Har haft så jäkla kul !
Önskar att det var ett år till , tänk så mycket man skulle göra då !
Det är ju först nu mot slutet som man kommit på vad man vill syssla med .
Och så bara tar det slut ! Jäkla stil .
Blir dock förhoppningsvis lite sommararbete där med Zara .
Försöka producera lite till eventuell försäljning .
Eller bara leka och lära lite :)
Kan bli najs , hojta till ifall ni vill joina !

Fullt ös arbetslös !

 Hissjävel !

Nog för att jag behöver träna men detta är ju bara löjligt .
Att bo på 8e våningen när hissen är kass är fan ingen höjdare .
Den la av i fredags , typ på förmiddagen .
Beräknades vara lagad till igår . Ny lagad-tid är imorgon . Damn it !
Himla jätteopraktiskt när man ska frakta upp och ner en massa saker .
Man går ju inte en gång extra om man säger så .

 Ja må jag leva .

Ett år äldre än förut .
Hela 21 bast ! Dags att införskaffa rullator .
Har egentligen skola idag , eller skolutflykt , men det pallas icke .
Stannar hemma och bakar tårta till familjen istället .

Hade lite folk här igår . Trevligtmysigt !
Inte så värst mycket nationaldagsfirande dock men ändå .
Det hänger iaf en stor svensk flagga på min balkong nu ^^

Nej , dags att åka och handla . Sen städa .
Pjuh , tur att jag inte ska ha något större kalas .

RSS 2.0