En djävulsk dröm .

Häromnatten drömde jag något läskigt .
Jag och två andra skulle gå in i ett hus där djävulen och en massa zombies höll till .
Hade två stora köttknivar i händerna , av någon anledning redan blodiga .
Saken är den att jag fegade ur .
Ville inte slåss mot zombies med bara knivar .
Så jag kröp hem , gråtandes .
Men djävulen hann ifatt , och dödade mig genom att sticka högafflen genom halsen på mig .
Han såg ut något i stil med Pingvinen från Batman ...


 Pit fire .

Helgen spenderades ute hos pappa där jag och Thias  och brände keramik .
I ett gammalt oljefat . Med ved , och lite annat smått och gott organiskt .
Eller , inte bara organiskt men till typ ... 95% .
Det var kul som fan och jag ska lätt göra om det .
Vill bränna raku också , men då måste jag köpa glasyrer .
Och bygga ugn .
Vilket jag nog kommer tvingas göra iaf , om jag vill kunna bränna fler grejer .
Om jag inte köper en riktig keramikugn dvs , men det är dyrt .
Opraktiskt med dyra hobbys . ( Hobbies ? )

Utöver det virkar jag en massa mobilfodral .
Tanken är väl att de ska säljas . Och förhoppningsvis lyckas jag .
Och så blir jag av med lite garn , ganska mycket garn .
Så att jag så småningom kan köpa nytt (a) .

Här skulle det ligga en bild , men den ville inte laddas upp ...

 †

Jag visste att det skulle vara svårt , men inte att det skulle göra såhär ont .
Men hon har det bra nu .
Kommer sakna hundjävlen som fan .

Vila i frid Kitty <3

 Korsett .

 

Färdig !
Inte världens bästa bilder , men ändå .
Jag och mamma tabbade oss lite , satte i ett blixtlås med stopp så man kan inte öppna den helt .
Ganska opraktiskt egentligen , men det funkar .
Bara att jag måste ha någon som hjälper mig snöra in den .
Så på bilderna är den inte alls åtdragen .
Men , den blev riktigt bra ändå tycker jag !
Mamma är grym <3

 Bröllop



Jaa , då har kusin nr2 på mammas sida gift sig .
Var ett himla tjusigt bröllop måste jag säga .
Dumt nog blev inte bilderna från kyrkan speciellt bra , får skylla på ljuset eller nått .. (a)
Meeen , slänger upp dessa mest för mammas skull .
Eftersom hon inte fastnat i FB-träsket (ännu) , så får jag lägga upp pic's här .
Bussigt va ?



 Roadtrip .

Sticker till skolan i Hoby med Zara om ett tag .
Ska återlämna nycklarna och säga hej .
Jag kommer bli helt sjuk och vilja gå där ett år till .
Bara hänga nere i källaren och dreja hela dagarna . MYS !
Kanske slutar med att jag behåller nyckeln ^^

 Jobbhelg och klädproblem .

Fredagkväll , lördagkväll och söndag morgon blir det jobb .
Inte mig emot , det händer ju ändå inget annat :P
Ska till mamma imorgon på dagen för att försöka komma någonvart på korsetten .
Vad kan man ha på sig på ett bröllop som inkluderar korsett ?
Jag tänkte typ en långärmad tröja som går ner över rumpan och tights .
Korsetten är btw en underbyst , om jag inte nämt det innan .
Är det okej ? Någon som läser som har någon känsla för stil kanske kan ge mig något bra tips ? ^^

RSS 2.0