Men kom igen ...

Ofta han skulle få svar på det ?!



Så jävla uråldrigt !

 Inflyttningsfester .

Jag räknar med att bli bjuden till 4 inflyttningsfester i sommar .
Och så ska jag ju såklart ha en egen .
Kanske till och med 6 st då egentligen .
Om man räknar med folk som flyttat men inte berättat förrän typ nu *host*FREJA*host*
Och Mathias har inte heller haft någon riktig inflyttningsfest heller kom jag på .
7 st alltså !
Vem vet , det kanske dyker upp fler ? Vi börjar ju bli vuxna nu ...

 Paus .

Kompledig på fredag och så påsklov på det .
Det är så härligt att gå i skolan !
Dock borde jag vara där och jobba ändå , så att den enorma tavlan blir klar nångång .
Men , det är ju så skönt med lite paus också ...

 Flytt .

WOHO !
Den 2a maj skriver jag kontrakt med ABK .
Den 20-21 maj går flyttlasset mot Kristianstad och Österäng !

 Eventuella canvas ?

Vi ska ha utställning , i Ronneby .
Då ska vi ha foton med , och läraren tycker vi ska försöka fixa stora , exklusiva format .
Men , jag behöver isf pengar .
Så , om jag förstorar upp några av följande bilder , skulle någon vara intresserad av att köpa

 

 

 

     

 

     

 


 Nya tag .

Mhm , bara 4 dagar kvar till helgen .
Kan inte mer än längta .
Denna helgen var dock riktigt bra .
Malmö med Robin på fredagen , mys på kvällen .
På lördagen blev det en liten sväng på stan med Thias .
Bowling och middag på kvällen med Snuffe och hennes kusin Felicia . Ytterst trevligt !
Söndagen spenderades först på Balk&Hål (Thias jobb) , sen åkte vi ut till pappa och grillade .
Nu har ytterligare en Maybe-produkt färdigställts , med viss inspiration från annat .
Den ska Thias' farmor få i 70års present på söndag :)
Dessutom börjar mitt betongbord närma sig med stormsteg .
Snodde lite mer skrot från verkstaden samt fick en spegel att gjuta på , och införskaffade klarlack .
Nu är det bara betongen som fattas . Spännande !
Jag bara antar att ni fattar vad jag snackar om men , det kommer klarna så småningom ;)

Fullt ös medvetslös i skolan nu .
Ingen grafik denna veckan , blir att jobba stenhårt inför utställningen istället .
Vilket inte är det lättaste . Varför är man aldrig ute i god tid ?

RSS 2.0