Mors dag .

Jahapp , jobbat idag då .
Gick upp vid 8 , trött som ett as !
Snuffe sov över , trevligt . Massa tjejsnack hela kvällen :)
Fick slänga ut henne vid 9 dock när jag skulle gå .
Sorry för det .
Träffade Lisa på tåget , även hon skulle jobba .
Lugn dag på jobbet , fick ut alla bud helt smärtfritt .
Inte spec mkt kunder heller , men det hade jag inte förväntat mig .
Tur att de har en dator man kan surfa på (A)
Stängde iaf vid tjugo över ett . Tog 13.42-tåget hem .
Satte igång ugnen och gjorde en grandiosa-pizza . Makalöst gott !
Satt på balkongen och fick lite sol .
Tog som fan , blev sjukt röd nästan direkt så vågade inte sitta ute så länge .

Resten av dagen ska jag inte göra nått ansträngande .
Har börjar pilla lite med karnevalsutstyrslen nu iaf .

Imorgon är det skola och jag längtar !
Känns sjukt konstigt att säga så , och verkligen mena det .

 Lördag .

Idag ska jag jobba .
Faaaan att jag bytte dag alltså , jag hade så gärna velat sova till middag idag !
Sjukt trött . Men det är ju iaf kort dag . Tur det .

Igår myste jag med Erica hela kvällen .
Fick slänga ut henne vid halv 12 eftersom jag skulle sova .
Vi shoppade kläder på Maxi och bakade kladdkaka .
Tror kladdisen blev färdig typ 20 över 10 eller nått sånt .
Lagom !
Man kanske ska ta med sig några bitar till jobbet idag .
Ingen dum idé !

Ikväll blir det nog mys med Snuffe .
Film och sånt .
Blev inget festande , iomed att jag jobbar på söndag med .
OCH , imorgon ska jag jobba SJÄLV troligtvis .
OCH , jag får betalt . Me like . Me need money !
Fick 200kr i presentkort på H&M igår av praktikplatsen , alltid bra att ha .

Nä nu ska jag lägga på spackel och kanske äta nått lite .
Sen drar jag till jobbet .
C yaaaaaa

 Ajfan .

Alltsåå .. ibland är det inte bra att ha pengar .
Man spenderar ju bara dem så jävla fort !

Brände 1100 spänn idag på lite drygt en timme .
Fast , fick ifs ett par jeans och 4 linnen och ett hudvårdskit så .
Ibland får man unna sig det .

Träffade Snuffe och Johan en stund iaf ...
Som vanligt beslagtar de både min säng och dator . Sicken stil !

Funderar på att börja pilla lite på utstyrslen till karnevalen .
Kanske på tiden , finns risk att tiden inte räcker till annars .
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska pimpa den alltså .
Hmm , får grunna på det !


 Ledig !

Gött mos .
Praktik-bossen ringde nu precis och sa att jag inte behövde jobba alls idag .
Dock ska jag jobba på lördag istället , men det är ju inte lika länge .
Så jag är glad :D

Ska nog träffa Snuffe sen , och då ingår nog Johan och Fidde .
Jävla Johan , han kommer mobba mig som fasiken .
Men men , jag får överleva .

Nu blir det film , tror jag :)

 7 dagar !

Yiiihaaaw  .
Nu är det bara en enda ynka vecka kvar till Sweden Rock !
Jag lääängtar , ska bli så jävla najs !!

Dessutom är det 7 dagar till Skattjakten !
Yaaaaay !

Snart börjar studentveckorna .
Galet !

 Polis, polis, potatismos !

Ååååh , vaknade tidigt idag .
Claudios mobil ringde 06.20 , pga att han ska åka till Norrland idag .
Det skummaste var ändå , att precis när hans mobil börjat ringa så plingar det på dörren .
"Men va faaaaan , ni får väl hinna höra signalen med kinesjävlar"
C har haft dispyter med sina grannar innan , om för hög musik å sånt .
Iaf , det plingade å plingade och C vägrade gå upp så jag fick göra det .
Drog täcket runt mig å gick ut , arg som fan och beredd att skälla ut vederbörande .
Utanför står en polis . Snacka om chock !
"Hej , pratar du svenska ?"
"Eeh ja jo....."
Hon berättade iaf att de höll på att utrymma byggnaden pga en gasläcka .
Läskigt ! Så vi skulle ta oss ut så fort som möjligt .
Stackars C , han skulle ju med tåget en timme senare å allt .
Men det var bara att gå ut , fick gå ner till Kaptensgården och lämna våra uppgifter .
Polisen berättade med att det var en kille som försökt ta livet av sig .
Och detta gjore han med hjälp av nån kemikalie , typ vätesulfat eller vad hon nu sa .
Detta var tydligen farligt att andas in för mycket av , därav evakueringen .
Men killen hade själv ringt ambulans , så han ville nog inte dö ändå .
Jävligt udda tid att göra det på , men okej .
Ahja , vi fick i alla fall gå tillbaks till lägenheterna ca 50 min efter att hon väckt oss .
Så C hann med sitt tåg .
Dock tvingades jag ju vakna typ 2,5 timme för tidigt .
Och det är ju lögn att somna om , plus att nu är det inte lönt längre .
Ska upp om en timme ändå . Men men . Har iaf gott om tid att fixa en smarrig frukost och sånt .

Men först ska jag kolla på första bästa barnprogram .
Tjing !

 Seg segare segast .

Jävla måndag !
Trött som ett as fast jag sov 8 timmar . Ville verkligen inte gå upp !
Inte gjort så många knop på jobbet idag . Skönt det .
Blev dock lite flummig efter lunchen , hällde i mig lite cola (A)
Så jag orkade faktiskt med hela dagen , bannemig !

Är hos C nu , så kommer få sova länge imorgon . Yaaay !

Kom på en lite kul sak nyss ...
I helgen är det ju Siesta .
Inte för att jag ska dit men ändå .
Sen , på onsdagen efter det är det Skattjakt och så börjar SRF .
På söndagen är det bal och min födelsedag .
Tisdagen där efter är det Karneval .
Sen på fredagen tar jag studenten .

Hej å hå , fullt ös medvetslös de sista 2 veckorna !

 Hässleholm ; Björket & Q-bar .

Fett seg var man denna dag . Sliten efter gårdagens bravader .
Och dessutom var man igår sliten efter fredagens bravader .
Galen vecka , fest onsdag , fredag och lördag .

Igår så var man tvungen att vakna halv 10 pga att Snuffe skulle upp och jobba .
Slappade framför en film , Babylon A.D efter det och var allmänt seg .
Vid halv 3 kom Snuffe hem till mig igen , hämta lite saker hon glömt .
Med sig hade hon Johan , som direkt började mobbas . Jävla elaking det där .

Erica kom hem till mig vid halv 7tiden .
Tog tåget kvart i och sen gick vi till ICA för att handla mat .
Sen blev det nakenchock och spackling .
Klockan tickade iväg lite väl fort dock .
Skulle vara hos Nille vid 8 .. Men klockan blev nog halv 10 innan vi kom dit :P
Men då var det fullt ös !
Eftersom man var sliten så dröjde det inte länge innan spriten slog till i skallen på en .
Billig fylla , det kan man verkligen säga !
Blev lite snack om olika upphetsningsmetoder , faktiskt väldigt intressant .
Tack pojkar för att ni ställde upp och svarade :)
Drog till Björket strax innan 12 , gratis inträde . Det gillas !
Mkt trevligt där inne må jag säga ! Massa röj på dansgolvet .
Och helt plötsligt så ville någon dra till Q-bar , så det vara bara till å börja gå .
Där inne hände inte överdrivet mkt , blev mest chill för min del .
Sen blev det pizza , hawaii utan skinka med räkor . Mkt smaskens !
Och efter det var det dags för hemgående .
Först hem till Nille för att hämta alla saker som vi hade där .
Sen vidare för att lämna av Kim och Frippe .
Slutade med att jag sov hos Kim och Erica fick ha lägenheten helt för sig själv .

Tack för en underbart rolig kväll , folket !
Ni är grymt underhållande !
Erica my darling , du är bäst <3

 Förfest , Grand , efterfest !

Goddamn vilken kväll igår !Eve , Tess , Snuffe , Jag
Förfest hos mig , mkt najs .
Cider , öl och shot med saft och vodka . Yummie !
Tess blev dragen vid 21 , bra jobbat ;)
Men ja , jag var väl inte heller så himla nykter precis (A)

Drog ut till Grand .
Väldigt tidigt dock , var typ inget folk .
Fick inte ens stämpel , så tidigt var det xD
Hängde där tills kanske 1 . Mötte Johan och Macke .
Var ute ett tag , hämtade sen jackorna och drog hem till mig på efterfest .
Och då hade Tess och Eve försvunnit iväg med sina pojkvänner .
Stackars lillebror . 
Vi var ju inte precis tysta . F'låt (A)
Men ja vi hade det jävligt kul .
Massa skvaller och porrsnack , som vanligt xD
Vissa strulade ju som galningar med .
Jag vet inte riktigt om jag vågar lite på att de inte hände nått i min säng .
Knirr knirr , eller vilket ljud var det nu Sandra ? ;)

Sjuuuuukt underbar kväll , tack vänner <3
Me love you ! 

 Anything but clothes !

Jäääääävlar vilken kväll det blev igår tillslut !

Vid 9 kom Nilla, Lisa och Annie hem till mig för att hjälpa mig med min outfit .
Jag var lite sent på det , men det löste sig finfint !
Blev sjukt jävla snygg om jag får säga det själv , hihihi .
Drog till Österängförfesten i klubbstugan . Segt i början men sen blev det drag , jävla najs det !
Stackars den som ska städa där sen .

Vidare till Hessle , där blev vi dock inte insläppta .
Vi hade inte vårdad klädsel . No shit ?! Det var ju lite meningen .
Men ja , jag förstår dem . Vi fick iaf låna dasset , tummen upp för det !

Vidare till Class då . Fullt ös medvetslös .
Jag kan ju säga att genomgående klädsel var sopsäck .
Men somliga hade ju varit lite mer kreativa , cred till er !
Kortlek , disktrasor, kartong, cd-skivor och lite annat . Najs .

Bilder kommer hamna på BDB , kanske nån enstaka här .

Tack för en underbar kväll <3


 Baldejter .

Hihi jag kunde inte låta bli att gå in och kolla vilka alla ska gå med på balen .
Sjukt kul ju ;)
1 kille och två brudar i 188 av grupperna iaf . Kan bli lite catfights ;)

Freja , din kille ska tydligen vara snäll och lugn . Bara så du vet ;)


 Tomt och innehållslöst .

Plastpåse .

Slappt jobb idag . Fick gå hem vid 3 . Inget man klagar på direkt .

Imorgon är det 3:3 som gäller .
Dock vet jag inte om man ska pallra sig till den stora förfesten eller inte .
Annars blir det miniförfest på mitt rum , dock måste man ju hitta lite folk till det .
Får se helt enkelt ...

Annars är mitt liv ganska händelselöst faktiskt ...
Inte mycket utöver det vanliga .

Det borde hända något snart ... Tycker jag ...
Det hade varit lite roligt .

 Qbar .

Var rätt lugnt på jobbet igår . Skönt .
Väldigt lite kunder , lite ovanligt faktiskt .
Men , gjorde ju inte mig spec mkt .
Sjukt jobbigt dock att ställa ut och in alla saker .
Var hur mkt som helst som skulle ut utanför , usch usch usch !
Och så alla jävlar som kommer 10 min innan man stänger .
Som tar onödigt lång tid på sig . Jävla stil det . Don't like .

På kvällen blev jag bjuden till Kimsans syrras fest , men den pallade jag inte gå på .
Kollade på Eurovision istället ett tag .
Vid halv tolv kom Kim och hämtade mig å vi körde till Qbar .
Knappt lönt , är ju inte spec långt att gå men ... Rätt slappt att åka :P
Var inte så mkt folk där . Träffade dock på Pragner , trevligt det .
Nille hade guldläge på en brud , dock aspackad men ändå .
Synd att hennes kille var där med , lite otur ;)
Mat på KorvEriks , drog hem till Kim en snabbis .
Sen hem till C igen , klockan var väl typ halv fyra eller nått sånt .

En lugn och trevlig kväll :)

 Jesus .




Jag åkte tåg med Jesus mellan Lund och Eslöv idag .
Jag satt till och med brevid honom .
Kändes lite coolt . Jag hade tänkt be om en autograf ...
Fast ... när han skulle gå av så såg jag att han hade byxor på sig .
Röda manchesterbyxor .
Inte fan hade Jesus manchesterbralls ?
Nåja .. det var kanske inte han iaf .
Men likheten var slående . Mkt mer lik än lilla Salo .






 Palla mig .


Alltså , ibland undrar jag vad jag håller på med .
Sen när blev jag en sån jävla slampa ?
Jag menar , 3 st nu ... Det är inte klokt .
Mitt liv har förändrats väldigt drastiskt inom loppet av ca 1,5 månad .
Herrejisses .
Och om mindre än en månad kommer mitt liv ändras ännu mer .
Om 4 veckor tar jag studenten .
Oh no . Oh yes . Oh my god !

 Fredag !

Jahapp då var första veckan på praktiken avklarad .
Har gått väldigt fort faktiskt .
Riktigt trevliga människor där , me like !
Massa trevliga stammisar också , känns som att alla känner alla :P

Imorgon är det jobb som gäller , i Lund .
Isch , segt .
Men , money money money :D

Jag vill festa imorgon kväll !

 Sjukt ...

Allvarligt , vad är det för fel på vissa människor ?
Detta är ju sjukt äckligt !

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5141478.ab


 Tredje dagen på praktiken .

Pöööh , kom nyss hem .
Helt trött idag !
Och det är rätt konstigt , för det är inte överdrivet mkt stress i affären .
Har väl haft kanske 5 kunder på hela dagen ! xD
Men ifs så har det varit lite beställningar och sånt .
Fick göra 13 st hortensiabuketter , fy faaaaan vad less jag var på det efter 4 st !
Men det var bara till att bita ihop .

Hoppas verkligen jag får gå hem tidigt på fredag .
Får spara in på lunchen till det alltså .

Btw , 3:3 någon ? :)

 Första dagen på praktiken .

Isch det var segt att vakna imorse alltså .
Vill bara ligga kvar i sängen hela dagen !

Dock gick dagen ganska fort faktiskt .
Fick börja ta kunder lite smått och även göra en sorgdekoration .
De är fan helt roliga där . Pratar om en massa konstiga saker .
Och pratar konstant med för den delen .
Men de är riktigt snälla , och det gillar vi :)

1 dag avklarad , 13 kvar .
Blir nog mer sorgdekorationer imorgon .

Har bosatt mig i Hässleholm nu .
Kan ju sova väldigt mkt längre här .
Ska gå upp 9.20 imorgon tex , istället för 8.00 .
Sweeeeet . Gött att börja 10 faktiskt .

Nu däckar jag nog snart faktiskt .
Nattinatti !

 Ullared !

Gick upp klockan 5 imorse . Isch .
Vid 6-tiden hämtade Snuffe och Johan mig och vi drog vidare för att hämta Macke .
Pojkarna ville ha frukost på Donken , dock var det inte öppet på första stället .
Men inte så konstigt . Klockan var ju bara 7 . Men vi hittade ett annat ställe sen .
Macke hade ett halvt flak öl i bilen med , så det var bara att börja dricka .
Och ja det gick ju som det gick . Efter ett par burkar blev jag väldigt snackig .
Som vanligt pratade jag en massa sex och shit med .
Pissepaus bakom en kontainer nånstans på vägen .
Sorry Macke för att du inte hann ta nån bild .
Hann dricka 4 öl innan vi var framme på Ge-Kås och då var man ju lagom onykter .

Jag och Snuffe sprang runder där inne iaf .
Hittade lite sånt och lite sånt , ni fattar va ?
Testade kläder , jag "smugglade" in hennes . Praktiskt att vi lyckades hamna brevid varann med .
Jag tror att Snuffe hade sjukt kul åt mig hela tiden .
Jag lär ha babblat en massa och högt ! Men jag bjuder på det !

Blev inte så jättemkt handlat . Kanske för 350 eller nått sånt typ .
Hittade ingenting , men sen å andra sidan behövde jag inget spec heller så .
Blev en massa panties och godis typ :P
Mat på BK och sen gick vi in på SexOutleten med . Fanns ju massa kul där inne .
Dock köpte jag inget . Kände inte spec najs i det där sällskapet .

På hemvägen somnade jag . Två gånger . Var sjukt trött alltså !
Ett under ege att jag kunde somna , Johan spelade en massa skitmusik för fan !
Men ja , jag lyckades :P
Ska bli så jävla skönt att sova sen iaf .

Tack för dagen !

 Shoes .



God damn jag har ont i fötterna !
Hur fasen ska detta gå ?

 Duktig flicka !

Idag har jag städat heeeela mitt rum !
Snacka om att det behövdes , råttorna var inte nådiga .
Dock så äger jag för mkt saker så det ser fortfarande stökigt ut :P
Och hörnan med alla jävla ljusstakar finns ju kvar .
Inte lönt att städa där spec noga än .

Jag säljer ut våra ljusstakar till 15 spänn styck !
Vill bara bli av med skiten nu .

Fatta , jag gick och la mig 5 imorse !
Sjukt weird , jag brukar aldrig sitta uppe så länge .
Men det var en massa trevligt folk på msn så ja .. det blev som det blev .
Vaknade nångång inatt av att jag hade dödligt ont i mitt ben !
Värsta megakrampen i smalbenet .
Fy satan vad ont det gjorde , höll på att skrika rakt ut .
Och den är helt öm nu fortfarande . Mycket konstigt .

Just nu springer jag runt i mjukisbrallor och högklackat .
Sjukt snyggt . Men , måste lära mig gå i skorna .

Ska snart diska lite sen blir det mys resten av kvällen .
Upp så satans tidigt imorgon , Snuffe kommer och hämtar mig vid 6 .
Sen bär det av till Ullared :D

 Kväll med brudarna .

Det gamla Fjälkingegänget samlades hos mig idag minsann .
Riktigt trevligt må jag säga !
Började med en tripp till Maxi för att inhandla lite smått å gott .
Får vända efter ett par kvarter efter som fröken Erica ställer sig mitt på vägen och säger :
- Hallå , jag tror jag fick mens !
Och så står hon med låren ihop och smalbenen utåt , ni vet som när man är pissenödig .
Snacka asgarv ! Och en snubbe bara :
- Alltså tjejer , får jag fråga vad det är som är så himla kul ?
Ännu mer asgarv !

Blev allmänt flum hela kvällen sen . Och en del tjejsnack såklart !
Mkt trevligt , tack för denna kväll girls :)


 Tankegångar på dass .

På vårt dass hänger det en Dassbok .
Den är faktiskt rätt rolig att läsa .
Och man får ju faktiskt inte läsa den på andra ställen än just dasset ,
så ibland stannar man där inne liiiite längre än nödvändigt .

Men iaf , innan idag så läste jag då lite i denna medans jag uträttade mina behov .
När jag var klar så skulle jag lägga den på handfatet så länge .
Och just när jag skulle lägga den så tänkte jag :
"Fan , den kommer trilla ner . Och det finns inget jag kan göra åt det"
Detta hann jag tänka på den kvarts sekund det tog för mig att släppa boken .
Och självklart , den trillade .
Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv .

Det är rätt fantastiskt när man tänker efter ändå ...

 Styling .


Var en runda hos frisörerna på Milner idag .
Skulle få lite styling och sminktips inför bal och student .

De flesta fick sitt hår lockat och uppsatt på liknande vis .
Jag och Freja fick däremot vårt lockiga hår plattat .
Och jag fick nån slagt punk/rockabilly frisyr .
Jag gillade idén , dock kunde den utförts lite bättre .
Klämmorna trillade ner och tuperingen var för låg .
Men , nåndag ska jag försöka fixa det själv :)


 Valborg .

Ja herrejisses vilket valborg det blev .
Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt .

Nåja , började med att Frejis kom hit vid fyra, halv fem tiden . Skulle kolla på Mirrors tänkte vi , dock fuckade hennes skiva så vi sket i det . Jag sprang runt halvnaken , Freja camade med Kim och vi flummade helt allmänt . Tog en hel evighet innan jag bestämde vad jag skulle ha på mig med ! Alltid samma problem . Det är ett helvete att vara tjej alltså ...

Nåväl , när alla äntligen kommit var det bara att pallra sig till Tivoliparken och hoppas på att det skulle finnas platser kvar . Och minsann , favorit i repris . Det blev korvgrillning i samma "hus" på lekplatsen som förra året , det gillar vi ! Full fräs på engångsgrillen , farligt nära taket ett par gånger . Tur att det var bra ventilation . Sockervadd och bajskuk i taket med , jaså mhm ?! I princip alla var hungriga som vargar . GrillmästarN Freja ordnade det så jag fick två korvar som var kalla i mitten , mums på det ... Verkligen ... Vi hade smärre problem med ketchupen med . Livsfarlig sak , ingen kontroll på sprutet . Trycka ... kommer inget ... trycka mer ... kommer inget ... trycka ännu mer ... kommer inget ... trycka lite till ... woooooops , ketchup överallt !

Blev lite lekande på linbanan innan vi slutligen drog oss hemåt . Hade träffat Jonte i parken , så han å hans ligistgäng följde med hem . Eller rättare sagt , de fick gå medans vi andra snälla människor åkte med Kimsan . 8 pers i bilen , mysigt !

Sjukt skönt att komma in i värmen alltså . Var bara att hiva in spriten i kylen och starta Spotify and let the party begin ! Mina gamla Cd-skivor hittades fram så det spelades Smen's baglomma och liknande i vardagsrummet , medans det i mitt rum spelades lite mer åt pop/techno hållet . Sjukt praktiskt med två "dansgolv" .

Efter ett kort tag skulle ligistgänget dra , vår mysfest var inget för dem . Upptäckte när de stuckit att det fattades sprit i kylen . Och ja , sprit får inte vingar . Bara de som dricker den . Svårt att fatta vilka som tog den . Jag och Snuffe fick oss en utskällning samtidigt som vi skällde på dem . Måste sett rätt roligt ut ändå . Fast nån sprit fick vi inte tillbaks iaf . Kom och gick lite annat folk under kvällen . Ingen som stannade mycket längre än 20 min iaf . Fast , deras förlust .

Bortsett från händelserna med stulen sprit och försvunnen mobil ( som vi sen hittade ) så hade jag en väldigt rolig kväll . Det breakdansades och spelades luftgura . Jag fick även känna på hur det är att vara golvmopp . Jag har fortfarande ont i mina armar , damn dig Johan ! Många fick även utlopp för sin sexuella frustration , som vanligt . Går verkligen inte att ha en enda fest utan att sex är inblandat på nått sätt . Kommer komma upp en del godbitar på Bilddagboken nu iaf . OBS : Känsliga tittare varnas !

Detta var nog kvällen/natten i sin helhet . Inte allt för detaljerat , men jag har nog tagit med mycket av det bästa . Jag måste nog säga ändå att denna kvällen toppade förra årets Valborg , faktiskt ! Me like !

 Lost and found .

Efterlyser mina nycklar , försvann nångång under tordagskvällen .
Ni som var här , snälla kolla igenom väskor och påsar !

Jag har en jacka här som inte tillhör nån i familjen .
Svart , tunn . Vems ?

 Ingen ork .

Nu ska jag snart sova .
Upp och jobba imorgon .

Pallar inte blogga om gårdagen nu .
Men jag kan säga att den var händelserik .
Blir väl ett inlägg imorgon .

Nattinatti !

RSS 2.0