Fjälkinge by night !

Sitter ute hos papsen nu , kom hit igår . Träffade hans nya dam , jättesnäll är hon !
Blev bara slappt framför tv'n igårkväll .

Men idag däremot blev det att försöka shoppa på rean . Jag köpte en duk , för vanligt pris .
Hittade inte ett piss till nyår , som jag var ute efter :(
Massa snygga heta kläder men inget som var på rea . *ledsen*
Får ju försöka vara lite snyggt klädd på nyår iaf , jeans å tshirt ska jag försöka undvika .

Vi kanske åker till Lund imorgon , pappa och jag .
Hälsa på faster och shoppa lite hoppas jag . Kan ju staden rätt bra nu :P
Finns ju en cool klädesaffär där jag inte vågat gå in i än ,
men jag tänker bannemig göra det imorgon om vi åker dit !


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0