Lucia .

Jaja , själva Lucia har ingen som helst betydelse för mig så detta är bara en helt vanlig lördag i mina ögon . Dock blir det firmafest och det ska bli riktigt mysigt . Blir väl att göra lite julgodis och nån annan smarrig kaka och sen blir det förhoppningsvis fest så det ryker om det ! Tjoohoo !



Gjorde klart mina julkort idag . De blev väl sådär , inte så bra som jag hoppats på . Men men . Hoppas tomten kommer med presentkort eller pengar så jag kan shoppa loss på Panduro sen :D

Och ja , jag har ju städat idag också . Duktiga jag ! Måste ju vara snyggt när man får gäster , inte så trevligt om det springer runt en massa dammråttor på golvet . *Thihi*

Tjingeling !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0