Helg !

One week down, 3 to go .
Så jävla skönt med helg nu, helt slut är jag. Riktigt härligt att kunna sova lite längre om mornarna . Men, jag trivs ju iaf i lund så det gör ju praktiken lite enklare iaf :)
Idag (lördag) åkte jag och mamma till IKEA , jag körde ! Vi köpte bla. byrå till alex och kontorsstol till mig och sen en massa smått såklart :) Sen blev det en tripp till ÖB där vi hittade en matta till mig som jag nu har under skrivbordet och stolen så att det inte ska bli en massa märken i golvet. Väl hemma så blev det lättlagad kvällsmat bestående av potatissallad och rostbiff , detta intogs framför TV'n till filmen Max Payne . Helt ok film faktiskt . Kollade även på Besatt som gick på 6an kl. 21, den var inte lika bra dock . Och igår , när jag kommit hem till kära k-town så mötte mamma mig och vi hyrde film . 27 dresses fick det bli och till det såklart en liten påse godis :P Alltså 3 filmer hittills denna helg !
Imorgon blir det nog väldigt slappt . Jag hade tänkt städa lite på mitt rum och även börja så smått med julklappsinslagning och kanske julkort med. Sen ska jag rota igenom garderoben för att se om jag kan hitta allt mitt julpynt , önska mig lycka till för det kan behövas ;) Efter kvällsmat och sådant så åker jag till Hässleholm igen där jag kommer spendera natten ensam efterom mi corazon är i Sthlm tills måndag kväll . Men det ska nog gå bra .

Nu ska jag gå och lägga mig .
Nattinatti people , hearts !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0