Onsdag .

Guuuuuuud vad trött jag är !
Snacka om att man inte har nått liv utanför jobbet nu under dessa veckorna . Kommer hem , (handlar ibland), äter, duschar, kollar tv 1 timme , somnar som en stock . Sen upp igen 6.50 . Men men , det är väl bara till att vänja sig .
Hade varit lättare om man slapp jobba å pengarna kom ändå ;)
Nej men arbetslös är inget jag tänker satsa på , dock kan jag tänka mig att jobba deltid bara . Iaf ett tag .

Har iaf mkt att göra på jobbet , så det är ju bara bra . Packat upp skitfina krukor både igår och idag , vill bara handla ! Synd bara att de är så dyra :S Finns en massa som man bara vill ha !

Gick en runda på stan också, skulle kolla julklappar men hittade nada . Snacka om att jag har idétorka . Allt jag hittar är typ dubbelt över min budget :S Men får iaf vänta med att köpa nått allt tills studiebidraget kommit in, har endast 200 pix för tillfället :P Men i helgen ska jag faktiskt slå in de julklappar jag och Claudio köpte i fredags. Är även sugen på att göra lite julkort :) Me <3 pyssel !

Nej nu blir det lite nintendospelande innan läggdags .
Nattinatti !

Kommentarer
Louise

Går du upp 6.50? Klaga inte ;) Jag går upp 4.00 x'') och de är endå sent ..:P

2008-11-22 @ 15:55:48
URL: http://www.nogg.se/muppenludde



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0