*suck*

Blää vad gnällig jag är nuförtiden . Orkar ingenting , trött på allt , vill bara bosätta mig i min säng . Börjar känna press inför  praktiken ; jag kan ju ingenting ! Stort svenska prov i slutet av veckan också ...Sen måste man ju ta itu med julklapparna , och jobbar man 8.45 - 18.15 så hinns det knappt med att handla . Klart , lunchen går kanske , och lördagar med . Men pressen kommer ändå kännas . Jag antar att det är bara till att vänja sig , kommer ju antagligen jobba under dessa tider 
sen efter studenten . Ja juste , efter studenten . Vad händer då ? Var ska jag jobba ? Ska jag flytta ?Antar att jag har mig själv att skylla , har ju inte letat jobb spec seriöst , inte ens under sommaren . Jag ville vara ledig istället . Dumma mig . Jag orkar inte ha ett liv just nu . Någon som vill dela ett ide med mig ?
 

Kommentarer
Louise

Du är inte ensam om att känna så :P

Ska vi skapa en klubb? ;)

2008-11-12 @ 12:10:38
URL: http://www.nogg.se/muppenludde



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0