Torsdag

Idag fick jag sluta 30 min tidigare , SKÖNT ! Okej , kanske inte så mkt men jag fick iaf komma hem mkt tidigare . När jag kom hem så gick mitt "vanliga" tåg från lund så .
Lisa kom å hälsade på en sväng , mkt trevligt ! Jag får gå å hälsa på henne med någon dag sen , om jag hittar dit . Och se om det är den affären jag tror det är , dock så verkar det inte vara så ;) Lunch måste det ju också bli nån dag .

Ikväll ska jag packa lite , ska ju hem över helgen . Blir att ta hem en del julklappar iaf , sen får jag ta hit lite mer kläder . Hoppas det blir IKEA på lördag, hade varit kul !

Fick precis se världens sötaste unge i cam . Claudios systerson närmare bestämt .
Sötaste ungen ever , Dante !
Lilla Dante :) Eller ja , han är ju inte så liten längre men ack så söt ! Han kommer bli ett riktigt charmtroll om några år , det kan jag lova er ! Och hårdrockare ska han ju klart bli . Iaf enligt Claudio ;)

Nej nu blir det TV'n och lite gitarrspelande från mi corazons sida . Mys !

Tjingeling !

Kommentarer
Malin

hahaha, vad rädd jag blev när de helt plötsligt kom musik :d jag hade ljudet på de högsta på datorn.. :D

2008-11-21 @ 10:03:20
Svar till Malin

Hehe sorry :P men nu är du iaf beredd på det till nästa gång :) <3

2008-11-21 @ 23:08:56
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Lislis

kul att komma och hälsa på! hoppas du hittar till "min" butik sen nångång, annars får jag rita en karta ;D

2008-11-23 @ 22:10:06



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0