Webdesign

Okej, idag är en jobbig dag.
Sjukt ont i käften, vet inte vad jag ska ta mig till. Har inte ork till något, blir helt deprimerad och utmattad av smärtan ..
Inga piller hjälper heller :(
Får hoppas att det är bättre imorgon .

Webdesign-lektionen i skolan är inte som jag trodde att den skulle vara.
Nära till tråkig ibland faktiskt.
Men nu har iaf halva tiden gått nästan, bara ett (jävla helvetes) grupparbete att lämna in nästa vecka .
Dock är det kul att pilla med webdesign hemma.
Den största anledningen till att jag har denna bloggen är för att jag vill lära mig mer om html och css.
Skönt att ha en grund att gå efter, så man inte behöver börja om helt från 0.
Någongång i framtiden får man kanske fixa sig en hemsida :P

I övrigt pratade jag med min praktikplats idag.
Mina arbetstider under veckorna 47-50 kommer vara 8.45 till 18.15 .
Oj oj det kommer bli jobbigt första veckan.
Stor skillnad om man jämför med förra praktiken när jag jobbade mellan 10 och 15 :P
Kom gärna och hälsa på , men köp ingenting för då blir jag så in i nordens nervös , hihi ..
Kommer hålla till på Sjöbloms i Lund.

Ta hand om er !

Kommentarer
Jasse

Hej kusse!



Jorå visst är menyn där men eftersom blogg.se strular väldigt mycket just nu (de har stora problem) så ser det ut som menyn inte är där ibland...Så då får man helt enkelt uppdatera sidan alt trycka på F5!



Önskar dig en fin kväll & krya på dig!

Kramiz

2008-11-06 @ 21:57:28
URL: http://jasse.webblogg.se/
Jasse

Hehe...har bara aldrig vetat hur man gör skäms Har väl inte tänkt på det så mycket!



Du förresten; vill du vara vänlig och skriva in din bloggadress när du lägger en kommentar tack! Blir så mycket enklare då ( :

2008-11-06 @ 22:01:38
URL: http://jasse.webblogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0