50 dagar gott folk !

Igår eller idag , beroende på hur man räknar , är det 50 dagar kvar till studenten .
Det är inte ens två månader . HJÄLP !
Mamma har börjat fråga mig saker om hur vi ska göra på tillställningen hemma .
 Typ mat och sånt ni vet . Men hallå , jag vet verkligen inte .
Jag har fortfarande inte förstått att jag ska sluta skolan .
13 år , herregud det är mer än halva mitt liv änsålänge . Det har ju satt sina spår .

Jag tänker iaf inte fira min födelsedag , inte mer än kanske extra god mat hemma .
Känns lite väl , blir lite mkt på en gång annars .
Jag fyller år på söndagen .
Mamma fyller 50 på onsdagen .
Och så är det student på fredagen .
Vadå full rulle .

Äsch fuck this shit .. Vi får ta det som de kommer .
Nu ska jag snygga till mig sen dra till skolan .
Får väl försöka ta vara på de få sista dagarna .

Kommentarer
Emma

Asså jag och Alex har varit tillsammans men nu är det faktikst bara vänskap fast att han vill mer : ) Men man kan väl tycka om sina vänner ;P

Ska ni på festen hos Kim i helgen?

2009-04-23 @ 21:45:06
URL: http://emooma.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0