Alltså vilken helg detta har varit !

Som sagt , fest igår hos Emma i Hässleholm .
Massa folk på kors och tvärs , kända och okända .
Sanning eller konsekvens , tyvärr var man för nykter för att uppskatta det .
Freja blev iaf upphånglad och jag fick en kyss som sen beskrevs som "läppar" (!?)
Jag fick senare demonstrera med charader hur jag gör när jag går på toaletten .
Heheh det var ju rätt roligt , man skulle filmat det ...
Sen blev det lite Jag har aldrig... , men det var vi inte med på .
Drog vidare till Qbar , spelade lite biljard . Gick SÄMST !
Men det var roligt ändå , och väldigt sexuellt ! Fast det gör ju inte så mkt ;)
Klockan blev 2 alldeles för fort så jag beslöt mig för att stanna i Hässleholm .
Stack från Qbar vid halv 3tiden . Drog till Korv Eriks för lite nattamat .
Hamburgertallrik för min del . Hmm jag har ätit godare .
Men colan var väl behövd ! Sen hem till Kim , 7 pers i bilen .
Det blev en bilfärd som hette duga ! Med tanke på att typ alla hade mat i knäet med :P
Egentligen hände det en massa andra , mindre blygsamma händelser också .
Men jag känner att de behåller jag nog helst för mig själv , de inblandade vet ju .

Iaf , kvällens bästa rubrik : Har ni knullat ?!

Grymt rolig kväll och en sjukt bra helg .
Tack folket , ni är helt på min nivå . Det gillar vi !

Kommentarer
Frejis

Ja de inblandade vat ju....Plus lite för många andra;)

Men fy fan vilket härligt folk vi känner!!

2009-04-19 @ 17:41:13
marika

alltid trevligt med kyssar ;)

2009-04-20 @ 15:24:55
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Sexkammaren

Hej Hej!



Om du mailar din adress till [email protected] så kommer jag snart skicka den blåa staven (blue turbo) till dig då det var du som vann den i min tävling!

2009-04-20 @ 17:36:41
URL: http://www.sexkammaren.blogspot.com
Emma

Jo men vi behövde ju något för att lätta på stämmningen fast att det var rätt tidigt för ett sådant spel hehe : )



Men det var en tevlig helg : )



2009-04-21 @ 15:44:17
URL: http://emooma.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0