Gårdagens festande .

Ja herrejisses vilken kväll .
Jag har ont lite varstans av många olika anledningar .
Blev bjuden på middag av Mr BC , mkt mumsigt må jag säga .
Film och Ben&Jerrys innan vi begav oss hem till Kimsan .
Han hade varit duktig och planerat lite , jo tro det eller ej , killar kan planera !
Uppdelad lägenhet för olika aktiviteter .
Twister i hallen , fy fasen vad kul . Jag måste införskaffa mig det !
Massa jävla folk var det iaf , vara vällde in .
Så hade man väl lämnat sin plats i vardagsrummet kom man inte tillbaka .
Därför hängde jag i köket mesta av kvällen , med handdukar och whiskey .












Även denna fest var väldigt sexuell , men det är ju inte så illa .
Vidare till Björket , som jag aldrig trott att jag skulle gå in på !
Men det var faktiskt rätt trevligt där , tar tillbaks allt ont jag sagt .
Efter en stunds petting-gangbang stack jag hem till Mr BC igen .
Kvällen var ung men jag hade fått på tok för mkt dricka .
Fick en lite väl grundlig bild av toaletten , isch !
Fy fan vad skönt det var att sova sen ..

Alltså , hade jag berättat om allt som hänt hade ni idiotförklarat mig .
Så detta får helt enkelt räcka nu .
Som sagt , alla inblandade vet .

Tack för en toppen kväll !

Kommentarer
Lislis

hahahahhaa aldrig har jag varit så flitig läsare av din och frejis bloggar innan! och aldrig har jag skrattat så mycket när jag läst dom! ni är roligast och mest crazy ever, men det är bra - fortsätt så ;D

btw så vill jag höra fortsättning i morgon på rasten!

2009-04-26 @ 22:50:20
Frejis

Vi är fan bäst bea!! Fattar inte hur vi lyckas men kul va det. Bara att överträffa oss själva på torsdag;)

2009-04-27 @ 15:18:34



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0