Fucking söndag .

Jahapp .
Fastnade för en film på TV nu i natt .
Hostel . Somnade vid 5tiden . Bra jobbat !
Sov som en stock till halv ett .
Upp och harvesta , viktigt viktigt !
Mest segat idag .
Dock gjorde jag en kraftansträngning och dammsög mitt rum .
Det behövdes ! No more grus in my bed !

Och , så skulle jag slänga upp skrivaren med tänkte jag .
Visst , skitbra .
Upptäcker att den jävlen läcker , så hade svart bläck överallt .
Underbart , så jävla underbart !
Och som om inte det vore nog .
Jag kan inte ens koppla fanskapet till datorn eftersom sladden är för old fashion .
GAAAH ! Förbannad AB !
Måste inhandla en jävla adapter nu . Röv .

Imorgon ska jag leka med Robin .
Shirt-making ftw !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0