Myskväll !

Yaaa !
Eftersom jag då skulle vara fylletaxi åt mina päron så blev det ingen fest ikväll . Istället hämtade jag upp Erica och vi satte kurs mot Kvantum för att inhandla lite nyttiga grönsaker . Senare kom även Lina och det blev två filmer , Taxi 2 och Rec , och till dessa då lite grönsaker och dipp . Nyttigt till max ! Eller nja , inte riktigt föresten . Jag syndade med chips och Cola <3 med (A) Alltså , jag måste säga att vi hade haft stor nytta av Frippes gasmask här under denna afton , med tanke på att Ericas gasverk hade en hel del läckor . Usch och fy fan alltså . Det är tur för dig att vi älskar dig ändå ;) Stack och hämtade päronen vid kvart över ett iaf . Flickorna fick stanna kvar i lägenheten en stund tills bussarna gick . Kändes väldigt mysko att säga hejdå till dem , och sen själv gå därifrån . Nåja , allt var precis som jag lämnat det när jag kom tillbaks iaf :) Jävla tur det !

Nåväl , nu blir det lite chill innan läggdags . Imorgon händer det inte ett skit . Och det gör det nog inte på ett bra tag fram över . Fest ? Nån ?

Kommentarer
Emma

Ska ni inte till Hässleholmfestivalen då?

2009-08-02 @ 14:10:12
URL: http://emooma.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0