Jag är typ ... efter ?

Lernia idag .
Hände inte överdrivet mkt .

Erica kom hem till mig en stund .
Körde ut bilen till Wendes så lillebror kunde fixa .
Tog bussen tillbaks . Luktade turk .
Passade på att byta mitt busskort när vi kom till stan .
Det var typ på tiden .
Sist jag åkte buss så gnällde chauffören på mig .
Så nu har jag också ett extremgrönt Jojo-kort i rosa ficka .
De kunde inte valt bättre matchande färger . OBS : ironi !
Dock är jag lite seg , hänger inte med i utvecklingen .
Var tvungen att kolla med Erica hur det funkade .
Och ja , det var ju precis som vanligt egentligen .
Men hur skulle jag kunna veta det ? (A)

Blev en del producering när jag kom hem .
Marknad i helgen , ska bli kul .
I övrigt är min helg helt full .
Både marknad, julbord och lite sen ålagille .
Allt eller inget , varför kan inte händelserna sprida ut sig lite ?

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0