Nova Lund .

Och så blev det lite shopping idag igen .
Bannemig , här snålas det inte .
Fick dra med mig Jonas , ingen annan som var tillgänglig .
Dock slutade det med att han handlade mkt mer än vad jag gjorde .
Så , det kan inte varit helt bortkastad tid för honom kan man tycka .

Kom fram till att modet är värdelöst just nu .
Det är det ifs alltid men denna omgången är helt tokig .
Iaf om man ser till min smak och stil .
Wtf , pastellfärger ? Nejtack .
Lyckades iaf hitta lite idag .
Skitsnyggt linne med döskallar på Gina , sweet !
Och en vanlig tråk-grå tunika därifrån med .

Nu får det räcka med shopping för ett tag .
Min byrå är knökfull .
Men , dyker det upp nått snyggt plagg så varför inte köpa ?
Jag behöver ifs nya jeans ...

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0