Ullared !

Klockan 6 ringde klockan igår .
Segt som fasiken var det att gå upp .
45 min senare plockade jag upp flickorna på rese .
Och efter att vi fått igång GPS'en började färden mot Ullared .
Det spelades rätt dålig musik tyvärr .
Men jag kände mig rätt nerröstad , 3 mot 1 .
Men jag fick lyssna på ett par låtar med Hjalle & Heavy iaf . Alltid något !
Var äckligt nära att köra på en bil bakifrån .
Inte bra . Krävdes nästan ett par nya trosor .
Men det gick  utan skador som tur var .
Och GPS'en spelade oss ett spratt också , helt mysko .
Den tyckte vi skulle köra av motorvägen , korsa en annan väg .
Men , inte svänga utan köra rakt fram , alltså tillbaks upp på motorvägen !
Helt urflippad . Men vi hade lite kul åt det iaf .
Väl framme fick vi tyvärr inte parkering så nära som vi hoppats .
Men vi överlevde , uppenbarligen .
Var bara att hämta en kundvagn och ta sig in . Ingen kö som tur var .
Erica hittade inget bra ställe att slänga sin mack-påse , så den fick följa med oss på shopningen .
Och det var nog bara bra . Ingen stal vår vagn iaf :P

Eftersom Erica var lite slow så kom vi inte mkt mer än halvvägs förrän det var matdags .
Då hade Ida och Maria redan gått två varv .
Första rundan gick på 887 kr , inte så blodigt .
Blev kebabtallrik till middag för min del . Asiatiskt till de andra .
Sen in igen . Fyllde vagnen med en massa stora kartonger direkt .
Erica köpte två popcorn-maskiner . Och en brandsläckare .
Det var lite roligt faktiskt .
Sen blev det en massa annat smått skit .
En väldans massa smått egentligen , men många bäckar små ...
Andra och sista rundan gick iaf på 995 kr .
Total summa : 1952 kr . Mat inräknad då också .
Gick lite i de andra affärerna runt om . Men hittade inget .
Dags för hemfärd .
Och vi körde förbi Comicland . Jag ville stanna , men det ville inte de andra :(
Slapp köra denna gången , satt och krängde godis istället .
Bytte dock i Hässlehåla , så jag körde sista biten hem .
Släppte Ida och Maria på rese , sen var jag snäll nog att köra hem Erica .
Fast det var för bådas skull .
För om hon inte fått skjuts så hade hon velat dumpa saker hos mig sålänge .
Och det pallade jag bannemig inte !
Hade kört så mkt då så kunde lika gärna köra lite till :)

Sen hem , packa upp lite . Slå in några av julklapparna .
Packa och sen köra ut till Jonas <3
Helt slut , däckade vid 11 medans älsk satt och nördade .

Tack Erica och töserna för en trevlig dag :) <3

Kommentarer
Bjernalt

Yeah, jag längtar tills nästa gång ;D . Sjukt roligt och minnesvärt ^^ ;) <3

2009-12-11 @ 17:29:29



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0