GBG !

Jag har kommit fram till att man knappt kan lita på tågen nu för tiden . Vårt tåg stod stilla i 20 min nånstans ute i buschen , sen körde det i snigelfart hela vägen till Halmstad .Och ja , väl framme i Halmstad var vi 55 minuter sena . Vi kom till Göteborg exakt en timme för sent . Bra jobbat SJ !
Nåväl , tacos väntade på oss när vi kom hem till Malin . Mumselimums ! Sen blev det filmkväll , Festival och Emil i Lönneberga . Eller , vi såg aldrig hela Emil , alla somnade mitt i . Imose upptäckte jag att vi sovit med lampan tänd hela natten . Snacka om att man måste varit trött .

Idag blev det tacos till frukost också . Och cola . Sen var det bara att snygga till sig och dra in till stan . Hängde mest inne på Nordstan . Kollade in Sofies butik med , skitfin ju ! Det var helt gaalet mycket folk ute . Fy fan vad jobbigt det var . Tur att min torgskräck inte är lika allvarlig som den var tidigare . Då hade jag fan gått under . Det var meningen att det skulle bli shopping . Fast ja , vi pallade inte gå i så många butiker . Men jag hittade iaf en klänning /jättelångt linne inne på H&M . 98 kr , helt lagom . Sen blev det en runda inom Systemet också . Alltså , vi fick köa för att komma in på Systemet . Helt galet . Nu är vi iaf hemma igen . Pojkarna ska iväg på konsert , och vad jag och Malin ska hitta på , det vet vi inte än . Står väl mellan utgång eller hemmakväll , rent logiskt .

Tjingeling !


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0