Jobbat .

Oh yes minsann . Mellan 8.45 och 17 .
Smarta jag , hade glömt bort att jag började 10 , så jag gick ju upp en hel timme för tidigt *suck!*
Nåväl , det mesta av dagen gick åt till att göra klart buden . Eller ja vi blev ju aldrig klara men vi hann med att göra en hel del iaf . Var inte speciellt mycket kunder heller så bara till att passa på .
Alla kunder kom då vid 16-17 , så jag är glad att jag fick gå hem då ! *haha*

Ikväll blir det bara mys med mi corazon och mami :)
Och jag ska sova länge imorgon , för jag ska bannemig inte jobba !

Och btw , så fick jag min lön idag .
Eller jag fick iaf veta , jag kan inte komma åt pengarna förrän den 16e *hrmpf*
Men ja , 3000 att se fram emot . Tjoho på det !
Snacka om att det blir att shoppa loss i Gbg näst-nästa helg :D :D

Kommentarer
Anonym

Woohoo då har vi att göra då ;)

2009-02-15 @ 12:14:48



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0