Spenat .

Nåväl , efter vår företagssammankomst så bikeade jag mig hemåt och sen drog jag med mig Claudio ut på stan . Skulle bli lite klädshopping . Men ja det blev bara en träningströja och en fotoram . Såklart ska han ha en bild på mig i den ramen , tihi ! :P
Jag är så himla sugen på att storshoppa nu , vill ha lite nytt i min garderob . Men det får vänta tills Göteborg . Men då jävlar ! Får nog ta med mig en extra väska ;)
Btw , jag vet inte varför jag skrev den där rubriken . Kom inte på nått annat bra :P

Juste , innan vi lämnade Claudio på tåget så körde vi och handlade ute på Näsby . Blev en massa nyttig mat må ni tro . Och jag skojar faktiskt inte heller . Det köptes Quinoa , linser , böner och frön . För tydligen ska vi bli värsta nyttiga hemma i Hässleholm nu mera :)
Mamsen bjöd på riktigt mumsig mat i lördags . Kyckling med röd quinoa och fetaostsås . Åååh det var så himmelskt gott ! Det borde ni verkligen äta ! Hör bara av er så får ni receptet :)

Nu ska jag packa ner det sista , imorgon bitti drar jag hem till pappa
för att stanna där ute några dagar .
På onsdag blir det födelsedagsbuffé , ska bli mums :)

Och ja , nattinatti så småningom !

Kommentarer
marika

vem fyller år på onsdag ?:) nyfiken <3

2009-02-16 @ 23:52:50
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Malin

Pax för receptet :P

2009-02-17 @ 07:02:46
Annette

Sv. hahaha ja dom är riktigt roliga faktiskt..



Födelsedag? Din? Isåfall får jag passa på att säga Grattis i förskott... Äntligen får jag hoppas jag är först med något hihi



Ha en bra dag!

2009-02-17 @ 11:18:10
URL: http://arom.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0