Tråkmåns .

Äsch , jag skriver inga vettiga bloggar nu för tiden känns det som ....

Kan iaf skriva att födelsedagsbuffén idag var jättetrevlig . Vi satt nästan 2 timmar på restaurangen .
Och imorgon fyller alltså Nadja 19 , Grattisgrattis <3
Efter maten blev det Lindex , där inne stannade vi med jävligt länge av okänd anledning :P
Sen Stadium och UM . Och ja , sen hem och vänta på att pappa slutat så han kunde köra mig hem .
Och vad är mer rättvist än att han får cykla hem med cyklen , jag menar jag cyklade ju dit den ;)
Nä men allvar , den fick tyvärr inte plats i bagaget som jag hade tänkt i morse . Attans .

Nåja , efter en Suicide med pappsen och Marie börjar jag bli lite slö .
Blir nog relativt tidigt sänggående ikväll . Dock är jag väldigt sugen på chips .
Men det får jag inte äta , min "ny-nyttiga" pojkvän skulle inte gilla det ;) <3

Kommentarer
Louise

En Suicide? :S



Svar: Varför jag bytte från blogg.se? Ja du.. Jag tyckte att den var komplicerad.. men mest för att jag inte kunde göra en egen design skämmas Och de var ingen som ville berätta ;__;.. Men jag har kvar den, ifall jag skulle komma på hur man gör. Vill ju ha lika snygg blogg som du har!

2009-02-18 @ 23:36:51
URL: http://www.nogg.se/muppenludde
Malin

Jasså?, e Claudio så hård med chips å allt nu eller? Blir de inte pizza när ni kommer hit o pizza när jag kommer till er då eller? :P

2009-02-19 @ 09:52:52
C

Haha nejdå jag är inte alls hård o faller lätt för trycket tyvärr.. Pizza blir det självklart! nångång måste man ju få va lite onyttig också :P

2009-02-19 @ 15:12:19



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0