Chillad lördag .

Idag vaknade vi klockan 13 ca . SKÖNT !
Blev äggamacka till "frukost" .
Sen har vi inte gjort spec mkt . Och det gör ju inte så mkt egentligen .
Claudio spelar på hästarna , å han köpte en Harry Boy till mig .
Hihi , vi får väl se hur mkt vi vinner :P

"Bossen" från Lund ringde i morse .
Jag ska jobba på lördag , kanske fredag med . Måste dock kolla om det är ok med skolan .
Har kommit fram till att jag kommer få en årsinkomst på över 18 000 detta året .
Det är ju inte fy skam .
Och det är egentligen bara min ledsagarlön .
Så ju mer jag jobbar på Sjöbloms desto bättre .
Money Money Money !

Nu ska jag börja skissa på min nya design .
Det kommer nog ta ett tag , tyvärr .

Pusselipuss

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0