Förfesten .

Juste , kanske ska berätta om gårdagen också :)

Hade det skittrevligt de 3 timmar jag stannade!
Alltid lika kul att umgås med klassen .
Blev nog lite väl mkt sprit för min del , med tanke på jobbet idag .
Men jaja , shit happends .
Blev snack , fotografering , Med Andra Ord och lite shakin' ass också .
Käkades även pizza och pommes . Gött det . Bra när man kan snylta in sig på andras mat ;)
Verkade som att alla hade kul och det var allmänt toppenstämning !
Me like ! Men åååh vad jag ville följa med ut !!
Hoppas vi gör detta igen snart brudar ! <3

Nu ska jag faktiskt sussa kudde strax .
Trött som ett as .

Nattinatti !

Kommentarer
marika

det var trevligt så länge det varade :)

vi får fortsätta pratstunden en annan gång :) <3

2009-01-24 @ 23:21:35
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
Sofi

Utmaning i min blogg till ALLA bloggare =) Jag har sammanställt 20 frågor, fria att kopiera.. Du besvarar dom i din egen blogg och på så vis får dina läsare veta lite mer om dig =)

2009-01-25 @ 15:38:43
URL: http://beciell.blogg.se/
Lislis

lätt att vi får shaka ass någon annan gång, och då ska vi dra upp ALLA på det heta dansgolvet och sen ska vi dra med DIG ut! ;D

2009-01-26 @ 15:24:11



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0