Arbetsförnedringen .

Japp man fick ju som sagt gå dit och anmäla sig som arbetslös idag .
Tog ju inte alls lång tid , nejdå .
Kom dit vid 10 , stack därifrån vid strax efter 12 .
Blev mat på Donken , plusmeny ! Gillar verkligen glasen de har nu .
Har samlat på mig 4 st ;) Dock har jag bara ätit två meal . Faktiskt !

Vidare blev det tripp till penga-banken , rese och UM .
Fick ju fixa mig ett sommarkort , annars hade jag blivit ruinerad sen .
Sparar fasen 775 spänn typ .

Jag och Frejis stack hem till mig sen .
Blev två Pirates of the Caribbean-filmer .
Aaaaaasnajs . Depp är fan hetast och Bloom är inte heller helt fel !
Blir sista filmen imorgon , i hope !

Nu är det chill och imorgon ska jag sova riktigt länge .
Bara njuta av min ledighet !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0