Kvällen efter karnevalen och onsdagskvällen

Orkade inte blogga om den igår .
Så jag gör det nu :)

Blev inte alls som det var planerat alltså .
Hittade ingen förfest så fick dra hem lite folk till mig .
Men vi hade mkt trevligt !
Emma, Kim , Anton och Alex kom från Hässleholm för att umgås .
Sen var det tänkt att vi skulle in på Banken .
Men ja , var världens kö så vi pallade inte vänta .
Hade nog kommit dit alldeles för sent , fast klockan bara var 11 .
Blev en tripp till Biljard istället .
Där var det inte mkt folk alltså .
Dock han vi knappt mer än fram till baren förrän vi blev uppraggade av en snubbe .
Väldigt trevlig , blivande författare med världens mest perfekta författarnamn !
Plus att , hur många 19åringar heter Harald ?
Biljard stängde 1 , vi fick för oss att Hessle hade öppet till 2 .
Men så var inte fallet , så vi fick helt enkelt åka hem .
Blev inte mkt sömn för min del .

Helt slut sen när klockan ringde vid 10 ...
Skulle upp och lämna saker på skolan innan 12 .
Sen var det bara till att åka hem och sova vidare .

Gick ut och åt med mamma , lillebror och Kenneth på kvällen .
För att fira mammas födelsedag .
Har fortfarande inte fixa nån present , sjukt pinsamt .
Fy på mig .
Drog till Kim senare på kvällen för lite film .
Blev Last house on the left och Fredagen den 13e .
Senare blev det också delar ur Ridskolan 4 .
Fy fan vilken rolig film ändå . Jävla Nintendomusik .

Sov hemma hos C sen .
Vaknade av mitt alarm , 12.20 .
Skönt att få sova länge !


Kommentarer
Therese

Hmm... Jag tror att Harald går i min kompis Sahras klass^^ För som du sa, hur många 19-åringar heter Harald?

2009-06-12 @ 10:38:16
URL: http://thesserese.blogspot.com



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0