Me happy !

Nu är jag nöjd , 6 kommentarer sen det senast skrivna blogginlägget . Verkar som att folk inte vill att jag ska ändra utseendet .. Hmm , jag får tänka på saken ;) Fast tror ifs att jag inte har tid nu egentligen . Kännes jag för webbdesign så måste bli att jobba på slutarbetet . Det i kursen webbdesign alltså :P Ska vara inne sista april , men om man är klar så kanske man kan slippa lektionerna , och det hade ju varit för jävla gött ! Ooh såå najs med studiedag imorgon ! Blir nån film ikväll , vilken vet vi inte än .. Men så trött som jag är så kommer jag nog somna innan halva . Men det gör ju inte så mkt . Tack för alla kommentarer iaf , nu är jag mycket happy :) <3

Kommentarer
marika

din desgin är jättefin vännen :) vad händer i helgen? :) <3

2009-03-19 @ 10:36:44
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/
marika

okej vad nice. jadu, jag har inte den blekaste faktiskt. ! :( känner mig sviken av många av mina vänner så ja. blir väl att sitta hemma antar jag ! :( <33

2009-03-19 @ 13:16:12
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0