Förfest , Grand , efterfest !

Goddamn vilken kväll igår !Eve , Tess , Snuffe , Jag
Förfest hos mig , mkt najs .
Cider , öl och shot med saft och vodka . Yummie !
Tess blev dragen vid 21 , bra jobbat ;)
Men ja , jag var väl inte heller så himla nykter precis (A)

Drog ut till Grand .
Väldigt tidigt dock , var typ inget folk .
Fick inte ens stämpel , så tidigt var det xD
Hängde där tills kanske 1 . Mötte Johan och Macke .
Var ute ett tag , hämtade sen jackorna och drog hem till mig på efterfest .
Och då hade Tess och Eve försvunnit iväg med sina pojkvänner .
Stackars lillebror . 
Vi var ju inte precis tysta . F'låt (A)
Men ja vi hade det jävligt kul .
Massa skvaller och porrsnack , som vanligt xD
Vissa strulade ju som galningar med .
Jag vet inte riktigt om jag vågar lite på att de inte hände nått i min säng .
Knirr knirr , eller vilket ljud var det nu Sandra ? ;)

Sjuuuuukt underbar kväll , tack vänner <3
Me love you ! 

Kommentarer
Anonym

Grymt skön kväll :D Måste göras om ;D

2009-05-24 @ 20:15:53



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0