Tankegångar på dass .

På vårt dass hänger det en Dassbok .
Den är faktiskt rätt rolig att läsa .
Och man får ju faktiskt inte läsa den på andra ställen än just dasset ,
så ibland stannar man där inne liiiite längre än nödvändigt .

Men iaf , innan idag så läste jag då lite i denna medans jag uträttade mina behov .
När jag var klar så skulle jag lägga den på handfatet så länge .
Och just när jag skulle lägga den så tänkte jag :
"Fan , den kommer trilla ner . Och det finns inget jag kan göra åt det"
Detta hann jag tänka på den kvarts sekund det tog för mig att släppa boken .
Och självklart , den trillade .
Jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv .

Det är rätt fantastiskt när man tänker efter ändå ...

Kommentarer
Emma

SV: Tack :) Mm ska inte visa den förra nästa vecka :P känns ju lite spec att berätta för barn hur barn blir till men ;) Vad händer till helgen då?

2009-05-07 @ 15:09:13
URL: http://emooma.blogg.se/
Frejis

Sluta klaga på min stavning ditt anus!!

2009-05-07 @ 17:41:53



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0