E-mail ? är det nått man kan äta ?

På lunchen idag satt ett gäng och diskuterade mail , facebook och msn .
Lite halvrolig konversation .

Irene : - Nej om de börjar ta betalt för Facebook så går jag ur.
Jag har skrivit ner allas e-mailadresser på en lapp så jag kan lägga in dem på MSN sen .
Där är det ju gratis !
Kent : - Eller på Skype . Fast det är kanske samma sak .

Irene : - Det är så jobbigt att komma ihåg allas adresser !
De har understreck och överstreck och gud vet vad .
Och så är understrecken olika lånnga ibland och då måste man hitta rätt knapp !
Kent : - Jaa och så tycker jag det är så fult med understreck !
Det är liksom så opassande . Hellre får de ha snedstreck .
Irene : Jaaa vad som helst förutom de där understrecken !

Ja usch , sicket I-lands problem .
Jag satt och smålog lite för mig själv . Inte lätt alla gånger :P

Kommentarer
Therese

Hahah naaaw (': Det blir nog inte många kvar på facebook om det börjar kosta...

2010-04-01 @ 18:23:48
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Therese

Sv: Jag tror att det är blixtens förtjänst att bilderna blir så bra! Det är en sån blixt man kan rikta upp i taket, så studsar ljuset på det viset istället för att hamna rakt i nyllet på folk! :D

2010-04-02 @ 10:57:04
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0