För det är fredagskväll ... *nynnar*

Åååh det är så skönt att ännu en arbetsvecka är över och jag är 5 dagar närmare min lön !
Blir morgonskiftet nästa vecka med , ganska tradigt .
Bättre betalt på kvällarna . Meeen , jag klarar mig nog .
Har iaf fått papper om semester , jag ska tydligen också få några dagars semester i sommar .
Obetald då såklart , men ändock ledigt . Det gillar vi !

Fredagsmys hos familjen Johansson ikväll .
Utgång blir det med all sannolikhet icke .
Men ett glas vin eller två skadar ju inte .
Göteborg imorgon , sticker vid 8tiden imorgonbitti .
Där rök min sovmorgon , förhoppningsvis låter Jonas mig sova lite i bilen .
PS , jag ska inte köra . Ifall ni blev lite oroliga där ...
Shopping , middag med vännerna och sen Kamelot .

Åh fy fan vad bra det ska bli !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0