Men wtf .

Kul att jag försökte blogga imorse , men inte fasen ville inlägget sparas .
Jävla mög .

Ahja , nu var bra-betalt-dagen avklarad . Back to basic .
Jobbar med nytt skift nu , känns lite weird . Har inte jobbat med dem sen första veckan .
Meeen det ska nog gå bra .

Gbg och Kamelot på lördag .
Längtar nått så in i helvete !
Sitter och planerar lite halvt med Malin för tillfället .
Var vi ska äta , om vi ska se förbanden , var man kan parkera .
Mjaaa mycket som ska tänkas på .
Blir iaf big shopping innan konserten .
Handla upp de pengar jag ännu inte fått (A)

Hittade några gamla spel när jag var hos pappa i lördags .
Jönssonligan Jakten på Mjölner och Pyramiden .
Jag lyckades aldrig klara ut Jönssonligan , håll tummen att jag lyckas denna gången :P
Nu är jag ju trots allt typ 5 är äldre .
Fast frågan är om det gör nån skillnad ....

Nej nog med skitsnack .
Dusch och sen spelaspelaspela :D

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0