Freitag

Åhåja , antagligen min sista fredag med möjlighet till sovmorgon .
Eller ja , sista på ett bra tag iaf .
Men vad gör jag ? Jodå , jag vaknar kvart i 8 !
För faan , jag kunde väl iaf sovit till 10 nu när jag hade chansen ?
Men nejdå . Nåja , nu har jag gott om tid att göra nått vettigt .
Som typ ... eeh .. som ... hmmm ...
Okej , jag måste köpa inflyttningspresent till Nadja .
Jag har ingen aning om vad faan jag ska köpa ! Störande !
Dessutom skulle jag kunna ta en sväng inom systemet .
Köpa några fler fruktöl till helgens festligheter . Love them !

Sitter och kollar på Rachel Ray nu i brist på annat .
Honong och öl-glaserad kyckling , fan det ser galet gott ut !
Det måste jag testa nån dag .
Undra vad jag kommer leva på den när jag flyttat .
Kommer jag ens orka laga mat ? :P

Kommentarer
frejis

Glöm inte spriten tills på lördag ;)

2010-08-13 @ 11:53:27
URL: http://frejis.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0