Dan före dan före dopparedan .

Okej , alla julklappar är finally inhandlade och inslagna .
För detta krävdes två dagar på stadens gator i helt sinnessjuk kyla !
Bilfanskapet ville inte starta i morse så jag och mamsen fick helt enkelt åka buss .
Vilket ifs var lite bra , för jag lyckades övertala henne att köpa ett busskort .
Samt lära henne hur man använder det .
Så nu kan mor min äntligen åka buss som en riktig stadsbo !
Imorgon blir det sovmorgon , finally !
Det har jag inte haft på hela veckan , trots ledigheten .
Dock mitt eget val , men jag kan väl få gnälla lite ändå ?
Det ska bli skönt när julen är över ändå .
Jävla hysteri med allt . Man kanske skulle lägga ner ?
Oh well .

Känns lite skumt att vara hemma ändå måste jag säga .
Och så får jag nog erkänna att jag saknar Ronneby . Lite .
Två veckor kvar i Krstd på ett cirka .
Lek med mig ?

Kommentarer
D E Öb

liite kan du få gnälla ;)

2010-12-22 @ 21:57:04
Mike

Ronneby saknar dig med (A)

2010-12-24 @ 01:07:17



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0