Taco & Tequila-night !

En himla trevlig onsdagskväll måste jag säga .
Tur man har så trevlig granne !
Vi lagade tacos i hans nästan obefintliga kök .
Letade efter skärbräda , lånade rivjärn , hackade gurka på skrivbordet ,
drack massor med cola och tittade på A Christmas carol .
Till efterrätt blev det Tequila Rose , godis och The Holy Grail .
Ohm nom nom !
Dock tidigt sänggående , min trötthet har fortfarande inte ritkigt gått över .
Fick vakna helt av mig själv idag , inget jääävla alarm !
Passade på att ta sovmorgon när vi ändå inte gör något vettigt i skolan .
Sticker dock till tåget om typ 20 min .
Idag vankas det pepparkakshusbakning och julbord . Mysigt !
Ska väl förhoppningsvis hinna med att fixa iordning de sista julklapparna med .
Åker till Kristianstad på lördag eller söndag , åter i Ronneby 2011 .

Kommentarer
Mike

mycket trevligt onsdagsmys! :]



Jag tror din trötthet är smittsam eller nåt med, damn vad trött jag var sen .____.

hoppas pepparkaks huset blir awesome, och bon apetit.



ska jag behöva vara Bealös fram till 2011 nu? ;D

2010-12-16 @ 10:19:41
URL: http://mikepic.se



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0