Rättegången .

I morse inleddes rättegången mot Casper El-Kaissi Östlöv eller Fadi som han hette från början .
Man kan följa rättegången här via Twitter .
"Stor säkerhet kring Tingsrätten i Malmö inför rättegången mot 21-åringen."
Skönt att höra att det finns en så stor hotbild mot honom , han förtjänar det .
Jag grät när jag läste igenom inläggen , för allt hemskt som hänt Emma .
Ingen ska behöva utsättas för sånt , ingen !
Jag hoppas att svinet får vad han förtjänar .
Öga för öga , tand för tand . Det är ett passande straff .

All styrka till Emmas familj som möter svinet i rätten idag .
Och all styrka till Emma på sjukhuset , fortsätt kämpa !

<3

Kommentarer
marika

usch, jag blir så jävla ledsen när jag läser det.. han är psykisk sjuk och jag hatar den människan. hur fan kan man vara så sjuk att man gör något sånt.. Vilken sjuk värld vi lever i :'( <3

2010-02-11 @ 15:34:36
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0