Avatar i 3D .

Var i Bromölla igår och såg Avatar , igen .
Denna gången i 3D .
Men jag måste säga att jag inte var ett dugg impad .
Den är inte gjord för 3D , helt enkelt .
Visst , det blir ett annat djup i bilden men det var också allt .
Jag vill ha saker som kommer mot mig när det är 3D , annars är det inte kul .
Visst det var väl nån enstaka mygga eller lite aska som kom farandes .
Men i det stora hela så kändes det som bortkastade pengar .
Kunde lika gärna sett den i vanligt 2D format .
Och de där förbannade glasögonen gjorde ju inte saken bättre heller .
Gled ner och skavde mot näsan , inte ett dugg jätteskönt !
Men filmen som sådan är en av de bästa jag sett , ska lätt införskaffas på DVD sen .
Nästa film man ser i 3D blir nog Alice i Underlandet .
Åååh vad jag längtar efter att få se Johnny Depp <3 som hattmakaren .


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0