Danmark .

Jag orkar inte blogga nått speciellt avancerat nu .
Borde egentligen sovit för längesen !
Men jag hade iaf en ytterst trevlig dag med pappsen i Köpenhamn .
Blev dock väldigt lite shopping och inte en droppe öl .
Men jag köpte hem 4 st 0,5or dock . Bara för att de var 10.5% (A)
Billig tur som fasen .
Jag skulle bjuda på lunch men det slutade med springnota .
Så där sparade vi 268 danska .
Dessutom hade ruinen vi tänkt besöka stängt idag och imorgon .
Av alla dagar . Snacka om maximal otur .
Och Louis Tussauds (stavning?) har tydligen slagit igen , så det fick vi inte heller se .
Men det blev en massa stadsvandring med mysiga hus och butiker .
Inte fy skam ! En mycket bra dag .
Och solig , jag har nu solbränna från mitt brottarlinne . Snyggt !

Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0