Jag tror jag mår bra nu .

Jag har börjat vänja mig nu .
Vänja mig vid ensamheten .
Jag kan tänka på honom utan att bryta ihop i tårar .
Vår relation har blivit mycket bättre .
Vi pratade i onsdags , på msn .
Hade kul , retades med varandra . Pratade om allt och ingenting .
Ni vet , så som vänner gör .
Jag mådde så jävla bra efteråt .
Ett tag trodde jag att den 1e juli skulle bli en jobbig dag .
Exakt en månad sen han lämnade mig .
Men , jag gjorde annat än att sitta hemma och deppa .
Jag tänkte på allt , på honom . Men det var inte så jobbigt som jag trott .
Och det är väl ett bra tecken , right ?
Jag saknar honom , som fan .
Men jag tror det var bra att det blev såhär faktiskt . Bra för oss båda .
Han mår bra , bättre än när han var med mig .
Jag mår snart bra . Snart , ge mig bara lite tid till .
Får jag bara ha honom som en liten del av mitt liv så kommer det gå fort .
Och hey , nu är det ju fritt fram att vända sig om efter snyggingar på stan .
Det är ju inte fy skam !
Sen återstår frågan när jag är redo att träffa en ny . Ens för en kväll .
Men , det får tiden utvisa . Jag har inte bråttom .
Jag lever idag och imorgon , inte igår .

du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att sov här med mig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig


- Tomas Ledin , En del av mitt hjärta


Kommentarer



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0