Malmö .

Blev en impulstripp till Malmö igår med Robin .
Körde hem till honom vid 1 .
Och vid 2 tiden så begav vi oss till Malmö .
En missad avfart på vägen dit , men lätt åtgärdat .
Väl på Entré köpte vi inte speciellt mycket . Tyvärr .
Fan när man har bestämt sig för att unna sig nya kläder , då hittar man inte ett skvatt !
Blev iaf ett armband , iskuber , ett festspel och en bok med massa choklad-recept .
Och middag på BK , med världens slöaste personal . ( Hm , slöaste ? )
Herregud , ingen effektivitet what so ever . Så irriterande .
Det var dessutom min enda måltid igår , förutom ett ägg till frukost .
Snacka om att jag äter dåligt när jag är ledig .
På vägen hem lyckades jag missa en avfart igen , och vi hamnade i Degeberga .
Så det blev en krokig skogsväg tillbaks till Åhus via Vittskövle .
Hemma hos Robin hjälpte jag honom med att skicka ansökan på ett jobb .
Fett svårt att skriva personligt brev , jag hade helt glömt bort hur lång tid det tar !
Körde hem vid halv 22 snåret .
Inom Jonas en stund , längre tid än jag trott .
Hämtade hårddisken med mina älskade Ugly Betty säsonger på !
Kom fram till att jag inte träffat Jonas på två veckor . Och då var det typ bara Hej ! Hejdå !
Sjukt vad tiden går .
När jag kommer hem så fuckar internet , fortfarande ! Jag blir så irriterad .
Gick och la mig i brist på annat . Klockan var helt tidigt , typ 00 bara .
Men , vad gör man !?

Nu kom posten , och med den en avi till mig .
Äntligen har mina boxar kommit !
Nu har jag att göra innan jobbet nästa vecka .
Uh , jobb . Det är så skönt med semester !
Bara två veckors jobb dock . Sen skola . Shit !

Kommentarer
3s

Tack (:

2010-07-30 @ 21:38:30
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0