Noll koll .

Ännu en jobbdag avslutad . Skönt som fasen .
Bara två kvar sen väntar semester .
Ååååh så underbart !

Gick nått jävla larm på KF idag , lagom tills vi började städa .
Faktiskt tajmade det så bra att så fort jag gick genom porten till terminalen så började det tjuta .
Och jag kände bara att vad faan har jag nu gjort ?
Men ja , det verkade vara brandlarmet som gått iaf .
Fast ingen fattade vad det handlade om , så de bara fortsatte som vanligt .
Hur illa är inte det ?
Kom dit en massa brandbilar och shit med . Spännande !
Får väl höra imorgon vad som gått snett . Hoppas det var nått allvarligt .
Mohahahah !

Ikväll fick jag balkongsällskap .
Riktigt trevligt att sitta där och snacka lite skit bakom gallret .
Annars används balkongen mer som dörr , lite synd .
Finns så mycket andra bra sätt att utnyttja den på .
Tror jag ska äta min middag där imorgon , och titta på folk samtidigt .
Är jag konstig då ?

Kommentarer
3s

Du vore konstig om du samtidigt pratar med dig själv och kastar mat på de som går förbi (-:



Svar: Jag såg det i söndags... Det står fortfarande det priset på hemsidan, så spring dit och köp! :D

2010-07-22 @ 10:05:44
URL: http://abrighterday.blogg.se/



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0