Nu ska jag bara överleva en dag till .

Alltså fy fan , det är ett rent helvete att sova om nätterna nu .
Så jävla varmt ! Fan när man vaknar så känns det nästan som nån dränkt en .
Skabbigt till max ! Gick och la mig helt tidigt igår dessutom .
Men inte kunde jag somna för det . Massa saker som snurrar i skallen på mig , dumt !
Jävla killar , sluta hemsöka min hjärna om nätterna !
Underhåll mig på jobbet istället , där gör ni bättre nytta .
Jobbet idag har väl mest gått på automatik . Har varit så jäkla trött .
Men det är riktigt skönt att jobba dagtid .
Om jag hade skullat gå upp klockan 5 varje morgon hade jag nog inte klarat mer än två pass .
Sen hade jag somnat hängandes över grillbindaren eller i nån balja nånstans .
Appropå balja , jag måste verkligen testa att sova i ett badkar nångång !

Imorgon är det fredag , det ska festas hoppas jag .
Tyvärr blev det ingen förfest hos mig , mamsen ville inte lämna lägenheten i mina händer .
Snyft ! Men jag kom på att man istället kan förfesta ute , det är ju grymt bra väder
Dessutom så kan det komma vilket jävla folk som helst dit då .
Och jag slipper få sprit och nycklar stulna .
Så .. nu återstår problemet att hitta folk . Kss kss kss !

Kommentarer
frejis

Haha har du kvar den där jackan som nån glömde?

2010-07-08 @ 19:07:28
URL: http://frejis.blogg.se/
Gina

Skönt att du är ledig helgen sen.. själv far man ju vänta tills nästa söndag innan man är ledig :P Men festa lite för mig ocksa imorgon ;)



2010-07-08 @ 22:29:15



Ditt namn eller a.k.a tack :
Spara för framtida bruk ?

E-postadress :

Bloggadress :

Vad var det du ville säga ?

Trackback
RSS 2.0